فضانوردان باستان

سرزمين پارسيان

فرهنگ و گذشته آريایی

به نام خدا

با درود فراوان بخش ششم گزارش فرازمینیان عهد باستان را به آگاهی شما میرسانم. و ادامه گزارش؛ تحقیقات پروفسور"اریک فون دنیکن"، نشان می دهد ، تنها کتاب انجیل نیست که در رابطه با حضور فرازمینیان در کره زمین صحبت می کند، بلکه این رابطه در تمامی مذاهب رسمی جهان از ابتدا وجود داشته است و شباهت وقایع نوشته شده درکتب مذهبی، امری خارق العاده است. "دنیکن"، در این رابطه می گوید؛ پس از تحقیق و خواندن کتب آسمانی، از خود پرسیدم؛ این همه شباهت در وقایع، مگر ممکن است؟ این خدایان همه از آسمان آمده اند، در نزد انسان زندگی می کنند، همه فرمان صادر می کنند بطوریکه انسان می بایست فرمان آنان را بدون چون وچرا، انجام دهد و همگی درنهایت کره زمین را ترک می کنند ولی قبل از آنکه بروند، وعده می دهند که در آینده ای دور به کره زمین باز خواهد گشت! ؛"مایکل کریمو"، در این باب می گوید؛ اینگونه باوردارم که مردمان باستان با سفرهای فضائی آشنایی داشته و با مسافران فضایی یا فرازمینیان ارتباط برقرار کرده بودند و برای اثبات این موضوع کافیست به متون باستان، الواح و کتیبه های کهن مراجعه کنیم . بدون شک درمیان نوشته ها، رد پای فرازمینیان را می توان براحتی پیدا کرد. گزارشگر در این رابطه می گوید؛ درمیان نوشته های "سانزکریت"، هندیان که متعلق به پنج هزار سال پیش است، مردم هند باستان، از وسیله یا ماشینی پرنده، بنام "ویمانا"، صحبت می کنند."مایکل کریمو"، می گوید؛ در نوشته های "پاگاما"، در بخش "پرانا"، جزئیات کامل این اشیاء پرنده که "ویمانا"،  نامیده می شود نوشته شده است، بعنوان مثال نوشته شده که از نوع فلزی ساخته شده است و گاهی همزمان در دو مکان مختلف ظاهر می شوند و اغلب حرکات و مانورهای این ماشین را، به شاپرک تشبیه کرده است، به عقیده من آنچه که مردم باستان شاهد پروازش بودند مطاقبت کامل با آنچه که امروزه ما از آن "بشقاب پرنده" یا "یوفو" نام می بریم دارد.

گزارشگر می گوید؛ در نوشته های دیگر "سانزکریت"، که بنام "ماها باراتا"، "ویرا"، "رامایانا"، معروف است  به شیی پرنده ای که "ویمانا" نام می برند و ارتفاعی در حدود "140"، فیت هم دارد و براحتی می توانیم جزئیات آن شی پرنده را با هواپیماهای امروزی مقایسه کنیم اشاره شده است. در همین نوشته ها در باب یک "ویمانا"، توضیح داده که، توانائی هدف قراردادن هر شیی را در زمین دارد، بطوریکه با فرستادن پرتو نوری از "ویمانا"، شیی مورد هدف، در آن واحد تبدیل به خاکستر می گردد، تقریبا شبیه به سلاح های  لیزری امروزی.

" دیوید چلیدرس"، در این رابطه توضیح می دهد که؛ مانند این است که کتابهای تخیلی قرن بیستم را می خوانید، نوشته شده که موجودات شبیه انسانها، هر یک در ویمانای خود نشسته اند و در فضا پرواز می کنند و در آسمان شروع به نبرد می کنند و حتی در مواقعی با شلیک آتشبارهای خود شهری را با سکنه اش نابود می کنند ."جورجیو سرکالوس"، می گوید: نکته ای که شخصا من را دیوانه می کند این است که اکثریت مردم هند، امروزه به حوادث و وقایع این متون باستانی اعتقاد کامل داشته و آن وقایع را واقعی می پندارند! "مایکل کریمو" می گوید؛ من فکر نمی کنم که این وقایع باستانی صرفا جنبه تخیلی داشته باشند زیرا آنچه که با جزئیات در این نوشته ها اشاره شده است با آنچه که امروزه مردم شاهد آن هستند و گزارش می کنند کاملا مطابقت دارد. " جسی مارتل"، نویسنده و محقق دیگر آمریکایی در این رابطه می گوید، آیا این نوشته ها، صرفا حماسی، یا متالوژی باستانی است یا آنکه این وقایع فیزیکی بوده و به راستی درآن دوران اتفاق افتاده است و مردم آنزمان سعی کرده اند به بهترین وجه آنچه را که دیده اند توضیح دهند، به عقیده من مورد دوم با عقل بیشتر جور درمی آید. گزارشگر می گوید؛ اگر بخواهیم در رابطه با تئوری وجود فضانوردان کهن تحقیق کنیم، دو راه در پیش رو داریم. یک راه این است که به نوشته های بجا مانده که توسط محققان دولتی ترجمه شده اند بسنده کنیم و راه دوم آنکه ببینیم اصولا چه مدرک و شواهدی بطور فیزیکی از آن دوران بجا مانده است که بتوانیم تحقیقات تازه ای را آغاز کنیم! درمیان این شواهد، نقاشی غارها ، مجسمه ها و الواح بیشماری، دراقصی نقاط جهان تا به امروز پیدا شده که دریایی از اطلاعات در آنها نهفته است. در این باره " جورج نوری "می گوید به عقیده من تصاویر غارها هریک به تنهایی نمایانگر یک واقعیت بزرگ هستند، زمانی که شما با یک تصویر در غاری در ایتالیا مواجه می شوید که در آن تصویر دو انسان را با لباس و کلاهخود فضائی نشان می دهد، غیر از آنکه دو فضانورد در ذهنتان نقش ببندد، آیا به چیز دیگری فکرمی کنید؟ مگر آنکه شما اهل انکار کردن باشید، درآن صورت با شما حرفی ندارم!

گزارشگر می گوید؛ مجسمه های بیشماری در گرداگرد جهان پیدا شده اند که بعضی از آنان، انسان را در لباس و کلاهخود مخصوص نشان می دهد، آیا براستی این مجسمه ها می توانند فضانوردانی که در دوران باستان به زمین آمده اند را نشان دهند؟ "جورجیو" در این باب می گوید؛ در هر گوشه کره زمین مجسمه، نقاشی و اسکالپچر پیدا شده که هریک به هزاره های پیشین تعلق دارد و در نظر اول انسان را به یاد یک فضانورد فرازمینی می اندازد حتی در آمریکا به  تازگی در ایالت "یوتا"، در ناحیه "سگا"، هیروگلیف هایی درغار پیدا شده است که موجوداتی عجیب را نشان می دهد که کلاهخودهای عجیب با آنتن بر سر دارند و همزمان در آنسوی کره زمین در استرالیا، در ناحیه "کیمبرلی"، دقیقا نمونه بی کم و کاست و همین هروگلیف های "یوتا"، را می توانید مشاهده کنید موجوداتی با کلاهخودهای عجیب آنتن دار و لباسهای مخصوص، به عقیده من همنوعان ما در آن دوران چگونه موجوداتی را مشاهده می کردند که شکل و شمایل آنان را مشانه هم، بر دیوارغارها نقاشی می کرده اند. این را نیز بد نیست بدانید که در قاره ای دیگر در کشور "گواتمالا"، اخیرا هیروگلیف دیگری پیدا شده که دقیقا نمونه بارز یک موجود انسانگونه با کلاهخودی کاملا شبیه به کلاهخودهای فضائی امروزی، دارای لوله هایی برای تنفس، جلیقه ای مجهز به ادوات فضائی را نشان میدهد ... برای آن چه توضیحی داریم؟

ادامه دارد پایدار باشید

 

 



نگار شده در برچسب:فضانوردان باستان, هنگام بوسيله سرزمين پارسيان| |